sobota, 18 kwietnia 2015

Kwietniowy Miniaturowy Spacer

Pamiętacie?
~ uczestnictwo w jakimś grupowym spacerku
Był to fragment postu o m.in. planach na rok 2015.  Plan ten został napisany od krzywej linii, co miało znaczyć, że jest całkowicie niepewny. I co? Spełnił się!. :D



Tak, tak jesteśmy tam!

Jak widać przeważały maltańczyki (pani Fruzi kiedyś organizowała spacery tylko dla jednej rasy, teraz mogą uczestniczyć wszystkie małe psy). Pozostałe to głównie psy rasowe, w typie bądź miksy, tymczasem z kundelków były chyba tylko Bonnie, Shaggy i oczywiście Teena.

Atrakcją były dwa tunele jeden bardzo krótki i jeden długi z Dream Agility Team. Każdy mógł spróbować ze swoim psem, z Teeną załapałyśmy się jako ostatnie. Wcześniej na facebooku widziałam zdjęcie tego dłuższego i wiedziałam po prostu, że Tinat go przebiegnie. Nigdy nie miała styczności z tunelem, ale zwyczajnie to wiedziałam. Pod koniec bez wahania przebiegła kilka razy pełną długość. ;) Pani Zuzia nawet zapytała, "czy miała kiedyś styczność z tunelem, bo tak to wyglądało", odpowiedziałam, że nie, a ona stwierdziła, że "może w innym wcieleniu". :D

Fot. Agnieszka Pakonska, której bardzo dziękujemy za piękne zdjęcia!


Jej zachowanie było nadzwyczaj zadowalające,
naprawdę byłam z jej dumna. Tylko na początku świrowała, gdy moja siostra się ulotniła, później się uspokoiła, zrelaksowała, nie bała się, wykonywała wszystkie komendy i słuchała (tylko raz spryciara chciała mi gdzieś pognać xD).

Bardzo pomagał w tym regulamin spotkania, dzięki któremu wszyscy mogli mile spędzić czas i się nie stresować. Zawsze można było odejść na bok i sobie w spokoju poćwiczyć. :P

Fot. Agnieszka Pakonska



Z Figą.



W sumie to niewiele psów się bawiło, chodzenia
tez było bardzo malutko, ale i tak fajnie! Spotkałyśmy m.in. Ewelinę z Daisy  :D

Fot. Paulina Kasprzyk



Ok, coś ode mnie, żeby nie było. Na zdjęciach Daisy, Fifi, Fruzia, Dain, Teena, Figa. 






Aha, i zapraszam na następny Miniaturowy Spacer (wydarzenie i szczegóły są na facebooku). Nas niestety nie będzie, ale życzymy miłej zabawy! c;

4 komentarze:

  1. Fajnie, jakaś rozrywka. My na takie spotkania musiałybyśmy chyba przez pół polski przejechać. Urzekło mnie to pierwsze zdjęcie Agnieszki. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich spacerów :)
    U mnie niewiele chyba takich spotkań, albo ja o niczym nie wiem :)
    Pozdrawiamy!
    K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że było tak dużo Was :). Takie spacery są najlepsze, bo ciągle samemu chodzić to już nudno. My też organizujemy u siebie, ale dla psów największych :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, było bardzo fajnie! :)
    Boże, jak ja wyglądam na przedostatnim zdjęciu... xd
    Szkoda, że nie będzie Was w piątek, ale może to nieostatni spacer ;).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń

SPAM typu "fajny blog, post zapraszam do mnie" itd. będzie usuwany.